بم دارو

تق هرمس، عطری خواستنی

عطر ادکلن هرمس تق هرمس پرفیوم مردانه (Hermes Terre D’Hermes Parfum)، معروف ترین محصول برند هرمس است که در سال ۲۰۰۹ تولید شد. هرمس، یک خانه کالای لوکس فرانسوی است که در سال 1837 توسط تیری هرمس (Thierry Hermes) تأسیس شد. این کمپانی که در ابتدا بر روی لوازم جانبی سوارکاری متمرکز بود، به مرور زمان به تولید کیف های دستی چرمی، روسری، لوازم جانبی (accessories)، مد و عطر روی آورد.

این برند فرانسوی اولین عطر خود را در سال ۱۹۴۴ تولید کرد و تا سال ۲۰۲۰ تقریبا حدود ۱۱۵ عطر را در کارنامه خود ثبت کرده است. تق هرمس (تغ هرمس) یا همان ترد هرمس در سال ۲۰۰۶ با غلظت ادو تویلت تولید شد و این کمپانی به دلیل موفقیتی که در پس عرضه این عطر مردانه به دست آورد، تصمیم گرفت تا نسخه (ورژن) پرفیوم (Pure Parfum) این عطر را نیز تولید کنید که البته این دو نسخه با یکدیگر در نت های سازنده، مشخصات و در حجم تفاوت هایی دارند.

حتی کسانی که فقط به دنبال عطرهای نیش و گران قیمت هستند نیز بر کیفیت و ارزندگی هرمس تق هرمس پرفیوم اذعان دارند. خیلی از آقایان با همین عطر به دنیای عطر و ادکلن نزدیک شده اند. خیلی از آقایان با همین عطر (تق Hermes پرفیوم) عاشق شده اند. خیلی از آقایان فقط با این عطر آرامش می گیرند. عطر ادکلن هرمس تق هرمس پرفیوم چنان خوش و جذاب است که خانم ها نیز به استفاده از آن، علاقه نشان می دهد.

البته ذکر یک نکته ضروری است که از نظرات مصرف کنندگان، برداشت شده است. شاید به کار بردن لغت پرفیوم (Pure Parfum) برای این عطر مردانه کمی فرافکنی باشد و شاید بهتر می بود که این عطر ادکلن را با نام ادو پرفیوم تولید می کردند اما هر آنچه است، تفاوت در غلظت ورژن ادو تویلت و این نسخه را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سیزده =